Powered By Blogger

niedziela, 19 kwietnia 2015

candy - zapraszam :))

Witajcie :))
Od pewnego czasu szykowałam się do zaproszenia Was - Drogie Koleżanki
do zabawy.
Długo to trwało, bo sobie planowałam, że będzie ona na okoliczność taką, a taką, a taką... czas mijał...mijał...
powody się rozmywały i odpływały w siną dal..
Więc zabawa jest beż żadnej specjalnej okoliczności,
tylko po to, byśmy się mogły zabawić - to powód najważniejszy!
Czas krótki - bo tylko do 3maja.
A oto moja niespodzianka:
rameczka



i dwa małe dodatki:
haczyk i łapka z serduszkowym motywem:



Do zabawy zapraszam wszystkich chętnych :))

1)  w komentarzu pod postem zgłoś chęć wzięcia udziału w zabawie
2) Anonimki proszę o pozostawienie maila w komentarzu
2)  na swoim blogu udostępnij baner (zdjęcie poniżej) z odnośnikiem do tego posta
3)  Dodaj mój blog do obserwowanych, będzie mi bardzo miło
4) Wysyłka nagrody na terenie kraju


Jeżeli tylko przypadanie Wam do gustu mój cukiereczek -
z całego serca zapraszam do zabawy:))


a.

39 komentarzy:

  1. Oj no pewnie , że przypadł mi do gustu ten cukieras :) Zaraz zamieszczam banerek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haniu kusisz ślicznościami :)) Chętnie i ja się pobawię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście biorę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też się chętnie zapisuję,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przejdę obojętnie koło takich cukiereczków :))Obserwuję od dawna:))
    Liczę na szczęście w losowaniu:)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ustawiam się i ja w kolejce. Kasia-mazurskie pasje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z miłą chęcią ustawiam się na te cuda;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj
    Proszę dopisać mnie do listy chętnych wygrania.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie wezmę udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rety ale cudeńka, pewnie ze się zapisuję, a że bardzo mi się u Ciebie podoba zostaję :))
    zapraszam też na małe Candy u siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja dołączam do kolejki.
    Baner tutaj : http://kreatywnawwolnymczasie.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Akurat szukam takiego zestawu rameczek prostokątnych (bo wszędzie tylko z dodatkiem owalnych albo serduszek...) - może akurat mi się poszczęści :) Ustawiam się!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham Twoje cukierasy!!! Ustawiam się w kolejeczce i oczywiście banerek ląduje u mnie na blogu.Z całą też przyjemnoscią dołączam do Obserwatorów :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak tu u ciebie miło,nie wiem czemu jeszcze tu nie trafiłam.Chętnie wezmę udział i oczywiście będę tu częstym gościem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo, ale to bardzo chcę wziąć udział w zabawie, ale nie mogę pobrać banerka, bo coś mi się sknociło. Czy w zamian mogę o zabawie wspomnieć w następnym poście?

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również z ogromną przyjemnością przyłączam się do zabawy, bo nagrody są rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  17. O rany cudne rzeczy chcesz nam podarować :).

    Szybciutko ustawiam się w kolejce i mam cichą nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczności więc i ja spróbuję swoich sił pozdrawiam banerek oczywiście na blogu

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie wspaniałości :) ustawiam się i ja w kolejce ;)
    pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczności, chętnie dołączę do zabawy :)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  21. chętnie wezme udział w zabawie
    pozdrawiam beata
    beatkapl1984@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. oj,cudne rzeczy przygotowałaś - więc jeśli można ustawiam się w kolejce. pozdrowienia serdeczne Bogda
    bogda2901@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Na ostatnią minutę spieszę, żeby wygrać takie śliczności i również ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj...czasu już mało, ale z chęcią staję w kolejce po te cudeńka:)))
    Pozdrawiam ciepło i serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj...czasu już mało, ale z chęcią staję w kolejce po te cudeńka:)))
    Pozdrawiam ciepło i serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Z chęcią wezmę udział w zabawie :)
    Banerek na: joanna-kwiecistybalkon.blogspot.com
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  27. z ogromną przyjemnością zapisuję się na Twoje candy i z niecierpliwością czekam na wyniki licząc, że los się do mnie uśmiechnie :)
    zapraszam na Candy do siebie
    http://otwartaszuflada.blogspot.co.uk/2015/04/slubne-candy.html
    serdecznie Cię pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  28. biorę udział! :)
    Obserwuje jako: Testerka produktów
    banner na : www.xtestowane.blogspot.com
    email ; xtestowane@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękne rzeczy,z miłą chęcią się zapisuję.Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. biorę udział! :)
    email ; ane@autograf.pl
    banner na :http://arbuzr.blogspot.com/2015/05/konkursy-czesc-2.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Nagrody cudne, urocze, delikatne.Zapisuje się do zabawy i zapraszam Cie do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się. :)
    mysterkablog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Prace ogrodnicze zupełnie przyćmiły świat blogowy, ale cieszę się, że zdążyłam i chyba jestem ostatnia w tej długiej kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziewczyny, Miłe Koleżanki, dziękuję Wam za zabawę :)) W tym tygodniu ogłoszę wyniki, czekam na powrót mojej Madziuśki, która wcieli się w rolę Sierotki. Proszę o kilka dni cierpliwości. Wszystkim ślę w majowe buziaki i pozdrawiam gorąco :))

    OdpowiedzUsuń