Powered By Blogger

czwartek, 22 lutego 2018

żadne tam zmiany

Witajcie:))


Dokładnie, żadne tam zmiany...ale...
Łazienka - bo o niej dzisiaj, naprawdę wymaga sporych zmian czyli kapitalnego remontu. Ale z przyczyn czysto prozaicznych ;) ciągle jest odkładany na poźniej. Oprócz tego, że czasami widzę...prysznic nie taki, podłogi nie lubię i jeszcze innych paru rzeczy - to mimo wszystko - lubię tę moją łazieneczkę:)
I nie jest tak, że ciągle coś tam poprawiam - raczej jak coś już mam, to na długo. Ale jak są  reguły, to musi być wyjątek. U mnie to właśnie lustro, ono wyjątkowo szybko (jak na mnie szybko) zostało wymienione.
Z ładnego na ładne :))
Ma dwie śliczne szufladki, tak śliczne, że jeszcze nie wiem co w nich będę trzymała :))
I piękne kute drzwiczki.







Marzy mi się zmiana łazienki, marzy mi się zmiana kuchni...a póki co, pamiętam - naprawdę pamiętam, że są w mojej łazience rzeczy, które ciągle mi się podobają.




Wiadomo co najbardziej - drewniane drzwi. Mam je od wielu lat i absolutnie mi się nie nudzą. Gdybym mogła, wszystkie byłyby takie :)) wiem... marudziłabym wtedy, że mam ich dość.
I całe mnóstwo różnych drobiazgów, czyli dywaników, zegara, wieszaków na ręczniki, cegiełka w garderobie...








I jak na kociarę przystało - koci element musi być;)
jest ich więcej, ale ciiii ;))


Najmniej podoba mi się podłoga, zielone płytki... okrropność. Kiedyś były skarbem, zdobytym wielkim sprytem. Dzisiaj nie mogę na nie patrzeć i właściwie nie patrzę. Tylko czasami mi się przypomina, że ich przecież nie lubię.
Myślę, że każdy z nas ma takie rzeczy, które lubi bardziej i mniej.
I to mnie pociesza ;))

Serdeczności


Ania.

14 komentarzy:

  1. Zmiany z ładnego na ładne bardzo mi się podobają, lustro to po prostu bajka. Twoja łazienka to kolejny dowód na to, że ściany bez glazury mogą wyglądać pięknie.
    Pozdrawiam cieplutko. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Co tam podłoga, patrzmy w górę, a tam same super przedmioty, lustro powala, stojak na ręczniki, wieszaczki......mi się podoba pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile tam pięknych dodatków masz, cudownych detali! Ja tak sobie myślę, że w takich wnętrzach jak łązienka najważniejsze jest to, by były funkcjonalne, zawsze można sobie dodatkami upiększyć wnętrze :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lustro jest piękne, ale dla mnie wieszak na ręczniki to prawdziwa bajka. Też taki chcę i od teraz będę takiego szukać. Z tego co widać łazienka jest przestronna i to jest ważne, a płytki ? Też takie mam, kto by tam sobie nimi zawracał głowę skoro inne rzecz są cudne. Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog, super ciepły dom, jest w nich wszystko co również lubię. Gratuluję i pozdrawiam Elka 123 https://mojeogrodowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Lustro faktycznie bardzo , bardzo ładne:) Rozumiem doskonale o czym piszesz mam tak samo zmoją łazienką ,niby cztery lata temu powstała i niby nie jest źle ale już bym dużo zmieniła ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zegar i obraz z kotem są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, lustro jest rzeczywiście cudne. Ja od lat marzyłam o remoncie domu i choc w ubiegłym roku to marzenie się spełniło to z ogromnym sentymentem wspominam stare kąty i trochę za nimi tęsknię. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo stylowo urządziłaś łazienkę! Faktycznie lustro robi mega wrażenie i najbardziej mi się podoba.

    Pozdrawiam i zapraszam też do mnie gdzie stworzyłam kilka wiosennych akcentów i uszyłam poduszki w kwiaty z suszonymi kwiatami!

    Do środka dodałam suszonych płatków róż: https://edreamsstyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również polecam zwrócić uwagę na fototapety https://uwalls.pl/fototapety-3d/, sami nanoszą zdjęcia na tapety, a tak poza tym, mają duży wybór tapet z różnymi fakturami.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super lustro! Robi wrażenie. Całośc bardzo ładna. Podoba mi się Twój styl

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się to podoba ja dołożyłabym jeszcze do tego albo jakiś obraz niewielki albo małą fototapetę podkreślającą styl na fototap.pl jest sporo ładnych obrazów albo fototapet

    OdpowiedzUsuń