Powered By Blogger

poniedziałek, 3 sierpnia 2015

biało - zielono

Witajcie:))
Przede mną cudny czas - czas urlopu :))
Delektuję się tymi pięknymi chwilami już od rana, za oknem "prawie" świeci słoneczko, jest cieplutko - wspaniale :))
Ja, jak zapewne już wiecie, bardzo rzadko wyjeżdżam- bo po prostu - nie lubię.
Chwile urlopu lubię spędzać w domu, nacieszyć się nim do granic możliwości. Oczywiście zdarzają mi się chwile wyjazdowe - ale zawsze wtedy odliczam - dopiero jeden dzień minął, dopiero dwa...
Za to moja Córcia uwielbia podróże - i tak właśnie rozpoczęła swoją wakacyjną przygodę. Wraca pod koniec września...
Dzięki temu, że jej nie ma, mogłam wtargnąć do jej królestwa.
W ubiegłym roku rozpoczął się remont pokoju - i skończył. Ale wymiana mebli i urządzanie ciągle trwa. Powody prozaiczne, koszt (brrr) i logistyka.
Meble kupujemy w IKEA, a że to odległość...ponad 100 km, odbywa się "przy okazji" i dobrej woli Przyjaciół, których obarczam tą drobną  "przyjemnością".
Część mebli jeszcze jest zielona, (pozostałe są tutaj i tutaj)
a część już biała. 
Długo przekonywałam do tego wyboru moją Córcię, ale w końcu się udało - jednak tylko dlatego, że wymarzony kolor szarobrązowy został wycofany.
Magda zdecydowała się na szafę i komodę z serii brusali,
nie są drewniane - szkoda- ale szafa mega pakowna.




Pokój jest dosyć wąski i długi. Tym razem zdecydowałyśmy się na ustawienie kanapy w poprzek,
pokój optycznie się skrócił. Nam się bardzo podoba, została wydzielona część garderobiana, oraz dzienna pokoju, ale to ustawienie wzbudza wiele kontrowersji i pytania, sugerujące powrót kanapy pod ścianę ;))





Pozostałe meble to już seria hemnes,
mamy dopiero witrynę i jeden wąski regał.
W planach jeszcze jeden taki regał i stolik. Pozostałe meble czyli komoda, szafka nocna i kufer są jeszcze w kolorze zielonym i jeszcze jakiś czas tak będzie. 
Miało też nie być zasłon, ale po długich zastanowieniach i dywagacjach stanęło na tym, że jednak zasłony to sensowny wybór. 





 i w zieleniach, które trafią do naszego środkowego pokoju.





Zasypałam Was zdjęciami, ale sama lubię ich mnogość u Was :))


Serdeczności, 
ania

39 komentarzy:

  1. U mojej Lilki z serii Hemnes komoda :) W przyszłości planujemy dokupić szafę, półki i na pewno coś jeszcze. Bardzo podoba mi się ich cała seria. A biurko rogowe ach! :D
    Bardzo ładny pokój ma Twoja Madzia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się podoba cała ta seria, też marzyło nam się biurko, to duże z nadstawką, ale właśnie z uwagi na gabaryty i zdrowy rozsądek, zrezygnowałyśmy. Wszak moja M. już dawno wyrosła z wieku szkolnego ;))

      Usuń
  2. Świetnie urządziliście swoj domek;) widać styl,jest nowocześnie! Pozdrawiam miłego urlopu

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu Twój post spadł mi jak z nieba:) Stoję przed dylematem wyboru mebli do pokoju mojej Julki ( 13l )
    i zdecydowana jestem na serię Hemnes a dokładnie to szafa i komoda a u Ciebie wypatrzyłam fajną witrynę.Fajnie prezentuje się pokój Madzi:) pozdrawiam A.
    Ps. My do Ikea mamy 250km, tak na pocieszenie i liczę,że mój M się nie rozmyśli i pojedziemy po mebelki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ja! to ja w takim razie mam na odległość rzutu beretem :)) dla mnie to jednak zawsze wyprawa, muszę przeciskać się przez połowę Krakowa... ale mimo wszystko uwielbiam te wyjazdy. Myślę, że Twój M. z radością pojedzie z Tobą :)) Co do hemnes to oprócz niezaprzeczalnych walorów estetycznych, zaskakują delikatnością. Szuflady są stosunkowo płytkie. Szafa hemnes to był od początku mój typ, jednak moja Magda nieugięcie obstawiała brusali. Serdeczności Aniu :))

      Usuń
  4. Myślę, że IKEA to wciąż dobry wybór, chociaż ja wolę staruchy. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Beatko, nieustająco podziwiam Twoje "staruchy" :))

      Usuń
  5. Witaj Aniu :)
    Delektuj się każdą wolną chwilą, bo zasłużyłaś na nie! Naciesz się wszystkimi zakamarkami domu, każdym skrawkiem ogródka - tego Ci życzę z całego serca.
    Pokoik córci pięknie urządziłaś, nawet kanapa, która budzi kontrowersje wg mnie teraz prezentuje się bardzo ładnie i nowocześnie. Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko,dziękuję Ci bardzo :)) Tak właśnie robię, poranki rozpoczynam od obchodu mojego ogródka, wolno popijam herbatkę, wieczorami wsłuchuję się w grę świerszczy - piękna pogoda sprzyja tym chwilom. Tobie też miłego,wakacyjnego tygodnia :))

      Usuń
  6. ? Jaki kolor mają ściany w pokoju Twojej córki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć:)) musiałam odkopać puszki po farbie, ale udało się :)) Oba kolory to śnieżka - barwy natury. Jasny to "jaśminowa aleja" (nr 135),ciemny "zamki na piasku" (nr 143).Pozdrawiam:))

      Usuń
  7. Bardzo ładnie urządziliście pokój dla córci. Moim zdaniem świetnie wygląda takie ustawienie, dzieli pokój na fajne strefy i skraca go optycznie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się obie te serie z Ikea :) komodę Brusali mam i jestem z niej bardzo zadowolona. Niech wam dobrze służy.
    Właśnie tak jak piszesz, jeszcze parę zmian i pokój będzie znakomicie wyglądał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie kanapa w tą stronę się podoba. Sam w salonie mam podobnie ustawioną sofę I sprawdza się . Nie zawsze meble muszą być porozstawiane pod ścianami
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie, zmiany zawsze cieszą:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, pokoik jest przytulny kanapa niech tak zostanie jest świetnie ( mam tak samo w salonie:)) mebelki białe i kolory ścian bardzo efektowne, a zielone pomału....... ja tak pokój syna męcze juz drugi sezon, teraz ma wakacje, ale za tydzień wyjeżdza i będę u kończyc dekorowanie ścian:)) Korzystaj z urlopu kochana, ja dopiero we wrzesniu♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, dziękuję :)) tydzień już za mną,pogoda dopisuje,jest wspaniale. Ja mam nadzieję, skończyć pokój na... Boże Narodzenie?? :)) ale jeśli tylko M.nie narzeka,jest ok :))pozdrawiam:))

      Usuń
  12. Pięknie urządziłaś pokoik. Mnie się też meble Hemnes bardzo podobają, ale chyba za późno .... Udanego urlopu, ja też czekam na swój i właśnie po raz pierwszy nigdzie nie wyjeżżam, już się nie mogę doczekać poranków i wieczorów na tarasie, czasu spędzonego w ogródku i przy kosmetyce domu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko, ja też mam meble, które mi absolutnie nie przeszkadzają,ale... wolałabym inne :))Mój urlop, jak na razie przebiega, tak jak sobie wymarzyłam. Dzisiaj na naszym jarmarku kupiłam brzozową miotłę i cieszę się, jak dobrze zaczęłam tydzień:))

      Usuń
  13. Ja tam lubię meble z IKEA :) Przymierzam się do białej szafy w sypialni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię:)) chociaż są takie... delikatne :))

      Usuń
  14. Bardzo podoba mi się witrynka i regał zestawione razem i to jak je zapełniłyście. Pięknie, że miksujesz biel ze swoim kolorem, który stanowi o Twoim stylu niepowtarzalnym i indywidualnym. Nie sztuka urządzić wszystko na biało. Ważne, żeby to połączyć z czymś, co daje fajny efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Holly, dziękuję :)) Kolor jest wszech obecny,zwłaszcza w książkach - a, że posiadamy ich mnóstwo - więc żyjemy w kolorowo - białej symbiozie :))

      Usuń
  15. O, Haniu, i ten post też jak dla mnie;)
    Ja mam sklep IKea blisko, ale warto zwrócić uwagę na to, co ktoś poleci.
    Fajny pokoik, a niekonwencjonalne rozwiązania są zawsze dobre, bo nasze;)
    Pozdrawiam Cię serdecznie, upalnie;)
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zazdroszczę Krysiu,goniłabym tam częśto-gęsto,nie koniecznie kupować, ale nasycić się widokami :))

      Usuń
  16. Milego urlopu.... Wypoczywaj, urzandzaj... Moj mi pekl jak gumka w majtkach i na nastepny musze czekac do nastepnego roku...
    Widze serie Hemnes..... Ladniutko sie zrobilo. Jak skladala sie witryna? U nas byl problem z szufladami, trzeba bylo docinac.Producent (Made in Russia) nie docial pewnych rwombkow, ktore byly bardzo istotne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Dorotko :)) jestem dopiero na początku mojego urlopu - i chociaż będzie on trwał do końca miesiąca, zawsze mija zbyt szybko. No to nam się udało, składała Magda z chłopakiem i nie narzekali.Ale pamiętam z szafami z sypialni był problem, wtedy Ikea się nie popisała ;( serdeczności :))

      Usuń
  17. Haniu bardzo przytulnie u Ciebie. Życzę Ci pięknego urlopu!
    Pozdrawiam ciepło wakacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. aż chce się wejść na kawkę i ciacho do Ciebie:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale świetnie rozplanowany pokój bardzo mi się podoba - oczywiście też jaram się białymi meblami :) Uwielbiam takie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podobają meble Hemnes ale aktualna szafa z tej serii już tak nie do końca-chodzi o jej środek ;p I mam dylemat-na co się zdecydować? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My -jak widzisz zdecydowałyśmy się na szafę brusali, niestety nie jest drewniana :(( ale środek rewelacja,środek podwójny to wieszaki,dołem półka,wąska część wieszaki +półki,naprawdę mega pakowna, no i cena :)) zachwycająca:))

      Usuń
  21. Fajnie wyszlo! :-) Ja postawiłam na minimalizm i skupiłam całkowicei na wygodzie, ale jeszcze planuje jakieś zmiany, więc przyda się inspiracja. Na razie mam eleganckie łóżko, które kosztowało majątek, ale zawsze chciałam takie, do tego Plantpur i mogę spać jak królowa. :D Ale jeszcze myślę co mogę zmienić w kwestii wystroju sypialni i tak szybko zmieniam zdanie, że boje sie cokolwiek zacząc.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładna biała szafka - szczególnie te szuflady w różnych rozmiarach.

    OdpowiedzUsuń