sobota, 21 lutego 2015

słońce w łazience


Do tej pory łazienka, pomimo okna, była dość ciemnawa.Wszystko przez brak..działania...albo raczej mojego niezdecydowania.
Na pewno chciałam mieć firankę i roletę. Tyle wiedziałam, ale jaką? jak zamontować? to już nie mogłam się zdecydować.
Więc w oknie latami wisiały znienawidzone żaluzje, na tyle wiekowe, że tylko wisiały, bez możliwości regulacji. Przez co nie docierało światło, a okno od zachodu...
Przyszedł w końcu czas, że miałam ich dość. Wybór padł na całkiem zwykłe (a nadumałam się! lata świetlne). Przywiozłam ze sklepu w naturalnym kolorze, prostą roletę, przyłożyłam do ściany i jakże zadowolona ze siebie, że idealnie dobrałam kolor. Jednak po rozwinięciu, kolor okazał się porażką. Z lekko beżowego, po przyłożeniu do ściany zrobił się żółty.
Oddałam i pojechałam do producenta, gdzie też wybrałam standardowy materiał, z uwagi na możliwość łatwego czyszczenia. Nie mam wentylacji, para osadza się wszędzie i jak to potem wygląda, same dobrze wiecie. Nic szczególnego, delikatnie mówiąc. Ale za to zaszalałam z falbanką;)





Z rolety jestem bardzo zadowolona. Wyboru kolorystycznego nie miałam za dużego, bowiem po przyłożeniu do ściany kolory zmieniały się niczym kameleony. Zdecydowałam się na białą i to był trafiony wybór. Co do falbany, powinnam wybrać gęściejszą (były takie też).
Najważniejsze, że zasłania co ma zasłonić i wreszcie mam słoneczną łazienkę :))



Na pewien czas trafiła do łazienki moja śliczna patera. Trzymam na niej zapas papieru toaletowego;)



Wreszcie pomalowałam jeszcze jedne drzwi ażurowe, które mam w łazience. Ale o tym następnym razem. Brakuje mi ciągle jeszcze zegara, którego, kiedy był nie kupiłam, a kiedy chciałam, to już go nie było. Taki standarcik ;))
Do zobaczenia - mam nadzieję, że szybciej :)
Serdeczności


ania.



28 komentarzy:

  1. Szczerze zazdroszczę okna w łazience- pięknie wyglądają promienie słonka w tym miejscu, ach...

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze zazdroszczę okna w łazience- pięknie wyglądają promienie słonka w tym miejscu, ach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pięknie, niesamowicie,Dziękuję :))

      Usuń
  3. Dobrze że roleta jest na ścianie a nie na ramie okiennej. Ja właśnie mam takie w pralni i ...PORAŻKA. Szybko wilgotnieją i czernieją...Koszmar. U Ciebie wygląda to super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o czym mówisz. Właśnie coś takiego miałam z żaluzjami,były na szybie,wiecznie mokre i czarne. Dzięki :))

      Usuń
  4. Oj tak, tak, zdecydowanie biała roleta jest tutaj trafiona :) Nawet ona sama bardzo rozświetla Twoją łazienkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki,na nawymyślałam się! a najprostsze aż się prosi :))

      Usuń
  5. Kolor trafiony a falbanka nadaje fantazji i pasuje do wnetrza
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuję, że nie wzięłam gęściejszej,ale nie widziałam"na żywo", a na wykresie wydawała się ok,serdeczności :))

      Usuń
  6. Proste rozwiązania są najlepsze i roleta jak najbardziej pasuje do wnętrza:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze marzyłam o oknie w łazience, ale niestety jest to nie możliwe, więc podziwiam takie łazienki jak Twoja...
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mnie się trafiła taka perełka, to najjaśniejsza część domu,żałuję,że to łazienka... Pozdrawiam :))

      Usuń
  8. Pięknie ustroiłas nie tylko okienko ale całą łazieneczkę,tez mam sporo muszli w łazience:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Beatko, czyli "mamy tak samo" :))

      Usuń
  9. Bardzo fajnie to wygląda. Lubię słońce w łazience, dodaje energii. U mnie na dole nie ma okna, nad czym ubolewam, a na górze mam trójkątne z mleczną szybą i nie mam pomysłu na ozdobienie go.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje okienko to dopiero wyzwanie! jak Cię znam, będzie pięknie :)) ale fakt,to trudny orzech do zgryzienia..

      Usuń
  10. Bardzo ładna łazienka :-) Roletka falbanka bardzo pasuje :-) Lubię takie jasne wnętrza :-) Miłego dnia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, to jedyna ozdoba, bo to bardzo prosta roleta..

      Usuń
  11. Nie jestem fanką rolet ani w ogóle zasłaniania okna. Jednak Twoja firanka bardzo mi się podoba! My mamy okno w łazience, ale nie mam pomysłu "co z nim zrobić". Jest duże i gołe póki co. Niby sąsiedzi mogą nas podglądać, ale doszłam do wniosku, że to ich "zboczenie" i ich problem jak coś ;) Jednak mój M. obstaje, że jakieś rolety muszą się pojawić :D Myślę, że ostatecznie będzie to jednak roleta rzymska, ale zobaczymy... Bardzo fajnie wykorzystałaś paterę/etażerkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam mało firanek,a zasłon to już w ogóle. Ale mieszkam na baardzo niskim parterze i okno bez niczego, to byłoby nieporozumienie. Serdeczności :))

      Usuń
  12. Ciekawy post i fajne zdjęcia. My generalnie tez dopiero stajemy mieszkaniowo na nogi. Powoli robimy wykończenie (oj bardzo powoli), więc teraz mamy sporo kursów do Leroy Merlin albo tego typu sklepów. Przemierzam takie blogi jak Twój w poszukiwaniu inspiracji. Szukamy czegoś unikalnego, bo chcemy się wyszykować na wysokim poziomie (obiecaliśmy sobie, że wydamy tyle ile na początku sobie założyliśmy a założyliśmy poważny budżet). Jak się wykosztować to na całego nie? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie remonty i wykończenia są wpisane w moje życie,ciągle mam jakieś remonciki,albo je planuję, albo po nich sprzątam. Życzę powodzenia w realizacji planów,trzymam kciuki :))

      Usuń
  13. Fajnie, że masz w łazience okno. Zawsze mi się takie marzyło - Twoje wygląda bardzo ładnie - pozdrawiam Haniu serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, że masz w łazience okno. Zawsze mi się takie marzyło - Twoje wygląda bardzo ładnie - pozdrawiam Haniu serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajną masz łazieneczkę. Też mam okienko i wiem co to za komfort. Wentylacja wiadomo, ale światła prawie nie zapalam jak jest dzień, bo jest jasno.

    OdpowiedzUsuń