piątek, 24 czerwca 2016

o kotach i o wiejskim, sielskim życiu

Witajcie :))
Właściwie to chciałam napisać o mojej cudnej  patchworkowej narzucie, której jakoś do tej pory nie mogę wykorzystać, bo po prostu jest ogrromna - a Jej Ogromność absolutnie nie nadaje się na narożnik, a ja ją właśnie tam chcę mieć i już!
Wyskładałam,kombinowałam, próbowałam - i mam:))
Ale oprócz tego, że jest ogromna, to jeszcze baardzo ciężka - po tych rozlicznych przymiarkach, miałam niezłą zadyszkę :)))




I kiedy tak robiłam kolejne i kolejne ujęcie mojej cud-miód narzuty uświadomiłam sobie, że nic nie mówiłam o mojej kociej kolekcji


Mam ich całkiem sporo - ale jak to z kolekcjami często bywa - należy ona do moich Przyjaciół - bowiem to oni, z różnych okazji,obdarowują mnie moimi ulubieńcami.




Bardzo lubię obrazki, są wyszperane w angielskich sklepikach.



A poza tym to od tygodnia jestem na urlopie, działka,działka i działka :))
I absolutnie nie jest to stracony czas, bardzo lubię wszystkie sprawy z nią związane, czyli kopanie, sadzenie, plewienie i planowanie.
I oczywiście, korzystając z klonowego cienia, podziwianie wszystkiego: bażanta przechadzającego się dumnie, równych grządek obsianych warzywami, pięknej pogody... sielskie-wiejskie życie...
Jakiś czas temu w Chacie Magody, natknęłam się na wiadomość o książce napisanej właśnie przez autorkę tegoż bloga. Książka jeszcze bardziej utwierdziła mnie w moim umiłowaniu do życia w zgodzie z naturą.
Jest naprawdę piękna - pięknie napisana, pięknie wydana.
I jest o wszystkim, o całym życiu i o wszystkich zwyczajnych sprawach.




Każdą wolną chwilkę spędzam teraz z tą lekturą :))



I na koniec wspomnienie hoi - w pełnej krasie.
Wspomnienie,bo już pomału zaczyna tracić swoje kwiateczki.



do zobaczenia

ania.

25 komentarzy:

  1. Piękna kolekcja kotów, a o książce też słyszałam, ale nie miałam jeszcze możliwości jej czytania i oglądania. Miłego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj,Jolu, zachłyśniesz się:)) i z pewnością pięknie o niej napiszesz,pozdrawiam,ania

      Usuń
  2. Ależ u Ciebie kociaków :))) Niezła kolekcja :))
    Hoja cudnie kwitnie, wyobrażam sobie, jak wspaniale pachnie :)
    Książki nie czytałam, ale jeśli tylko uda mi się zdobyć, to na pewno to nadrobię :)
    Ściskam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka naprawdę wspaniała,dla duszy i ciała :))hoja już posypała kwiateczki,ale pachniała,o tak,cudnie :))

      Usuń
  3. Ale masz tych kociakow :-) "na książki nie mam chwilowo czasu :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż z tym czasem...wszystkim go nam brakuje:( ja też przede wszystkim w ogrodzie,bo nawał wszystkiego i pogoda cudna,ale muszę sobie co nieco poczytać :))codziennie :))

      Usuń
  4. Imponująca kocia kolekcja:) a za książką chętnie się rozejrzę.Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu,koniecznie,bo jest wspaniała :)) serdeczności :)

      Usuń
  5. Fajnie napisałaś o swojej kolekcji, doceniasz podarunki : ) Koci szary grubasek jest najładniejszy. Woskowe kwiaty hoii są cudne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ty Mysiu,fajnie napisałaś o mnie, doceniłaś mnie :)) nie myślałam w ten sposób,dziękuję :))

      Usuń
  6. Intrygują mnie ludzie posiadający kolekcje, a Twoja ,,kocia ,, jest całkiem pokaźna.
    Miło że przyjaciele pamiętają kupując prezenty o osobliwych zainteresowaniach.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest,jest,zwłaszcza, że mam ich jeszcze sporo w domowym rozrzucie -to tu,to tam :)) no i 4 osobiste,ukochane,puszyste... :))

      Usuń
  7. Niesamowita kolekcja wyjątkowych kociaczków! Zaintrygowałaś mnie tą książeczką... Pozdrawiam wakacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko wciągnie Cię :)) udanej podróży :))

      Usuń
  8. :) Narzutka cudna!!! Uwielbiam takie patchworkowe cudeńka!!! Impnująca kolekcja kociaków!!! Słodkie :)
    Książeczka zapewne ciekawa i chyba się skuszę na zakup!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) ja też lubię te piękne kwadraciki :))Kup,kup,koniecznie :))

      Usuń
  9. Super kolekcja kotków. Słyszałam o książce, ale jakoś nie zadałam sobie trudy, aby ją zdobyć. A Ty gdzie swoja kupiłaś?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj,ja mam to szczęście, że zaopatruję się we wszystkie książki w hurtowni, ale myślę, że nie ma problemu z jej zakupem, a warto, warto ją mieć :))

      Usuń
  10. Piękna ta narzuta Aniu:) witaj:) Chata Magoda stoi u mnie dumnie na półce w kuchni, po przeczytaniu stała się poradnikiem i odpowiedzią na pytania, a w tym roku , w sierpniu nawet poczuję to wszystko na własnej skórze, bo wybieram się do Jagody i Jej Męża na wakacje...ach nie mogę się już doczekać :):):) Buziaki Aga z Różanej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ago :))ach, czyli i Ty się zachwycasz tą piękna książką:))Jejku,to przed Wami wspaniałe wakacje! z takimi ludźmi! w takim miejscu! nic tylko zazdrościć-ale tą pozytywną zazdrością :))Odpoczywaj i opowiedz potem,proszę:))

      Usuń
  11. Piękna ta narzuta Aniu:) witaj:) Chata Magoda stoi u mnie dumnie na półce w kuchni, po przeczytaniu stała się poradnikiem i odpowiedzią na pytania, a w tym roku , w sierpniu nawet poczuję to wszystko na własnej skórze, bo wybieram się do Jagody i Jej Męża na wakacje...ach nie mogę się już doczekać :):):) Buziaki Aga z Różanej

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo spędziliśmy cudny czas w Magocie i nie wiedziałam nic o ksiażce Dzięki za info
    Nooo narzuta spora a kolekcja cudna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko, zazdroszczę tych wakacji i gratuluję 3 na 5 :))

      Usuń
  13. już miałam pytać co robisz że Ci ta roślina kwitnie, kiedy przeczytałam poprzedni post... widać muszę poczekać swoje 20 lat :D

    OdpowiedzUsuń