Powered By Blogger

sobota, 30 grudnia 2017

zimowy powrót

Witajcie :))

czy udało mi się powrócić na dłużej?
Bardzo, bardzo bym chciała.
Tak dawno mnie tutaj nie było, że miałam poważny problem z napisaniem tego posta. Zalogowałam się na zupełnie innym koncie - i koniec. Nie mogłam ruszyć w żadną stronę.
Ale udało się!  w końcu przyszła chwila olśnienia - dotarło do mnie wreszcie, że przecież to nie to logowanie!

To właśnie te piękne widoki, które mam za oknem, skłoniły mnie - a właściwie dały impuls - by spróbować i wrócić :)
Zima zaskoczyła nas pięknie.
Święta - zupełnie bez śniegu, za to w pełnym słońcu i bez deszczu - przynajmniej to, że nie w chlapie spędziliśmy te piękne dni.
Ale to nie o słońcu, nie o deszczu lub jego braku marzymy w środku zimy, tylko właśnie o tym pięknym, białym puchu.




W moim Zielonym Domku, tradycyjnie "żywa" choinka, ale zupełnie nietradycyjnie - jodła. Najczęściej miałam sosnę i uważam to drzewko za najpiękniejsze na świąteczną ozdobę. Ale w tym roku o mały włos, a nie miałabym żadnej. Więc tym bardziej cieszy mnie moja rzodziuśka choinka.




Nie mam w tym roku domu "kapiącego" od świątecznych ozdób, ale też nie jest ich mało.
Nie mogłam się oprzeć moim ulubionym czerwieniom, aniołom i skrzatom.




***


Czas mojego wirtualnego milczenia wypełniła codzienność. 
Przede wszystkim moja jedyna Córcia wyszła za mąż.To było ważne ale i bardzo absorbujące wydarzenie. Ale to już było w ubiegłym roku, we wrześniu. Potem musiałam odpoczywać;) 
Jak widać robiłam to baardzo dłuugo ;)
A potem dopadły mnie zawodowe wyzwania, trochę w większym natężeniu niż normalnie. I normalnym się stało moje "niebywanie".

Wobec tych wszystkich zawirowań, życzę Wam 
- aby Nowy Rok -
był rokiem dobrym dla Was, by obfitował w nowe wyzwania, ale też w czas dla siebie, dla swoich zainteresowań, dla swoich pasji.



Ania.




7 komentarzy:

  1. Witaj kochana po takiej przerwie : ) Czekam z uśmiechem na Twoje posty. Dziękuję za życzenia i ślę do Ciebie same dobre myśli.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że na tak długo się wylogowałaś:-) Ale mam nadzieję, że ten post jest powitaniem na nowo. Udanego roku Ci życzę i więcej czasu dla nas :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję i nawzajem :-) życzę cudownych chwil, niespodzianek i sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo cieszę się że wróciłaś i mam nadzieję że na dłużej. Wszystkiego dobrego w nadchodzącym roku. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się z Twojego postu. Zawsze miło się czytać. Piękna zima u Ciebie. Życzę wspaniałego Nowego Roku
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ masz piękną zimę, ze śniegiem, w zielonym domku też pięknie. Życzę wszystkiego najlepszego na nowy rok, zdrowia i pomyślności.:))

    OdpowiedzUsuń