Powered By Blogger

poniedziałek, 10 listopada 2014

zapraszam na Candy


 Tak sobie wymyśliłam - że na zaczarowanie jesieni, a może nawet zimy - kolorami.
Ale jak na razie,  to jesień czaruje jak tylko może - na Podhalu szczególnie. Jest piękna pogoda, z  ciepłymi promykami i delikatnym wiatrem.
Piękna, złota Jesieni trwaj :))
A ponadto ostatnio szczęście się do mnie uśmiechnęło, więc jak najszybciej muszę je przesłać dalej.
Trochę mi zeszło z obmyślaniem prezentu, kombinowałam, wymyślałam, 
a jak to życiu bywa, najprostsze rozwiązanie stoi cichutko obok.
Bardzo spodobała się Wam moja chusta, którą dziergałam dla Basi, a w jednym z komentarzy
Nostalgia napisała:"...O ile w domu jakoś z bielą nie mogę się rozstać, to w takiej chuście to bym chodziła bez przerwy..."
i dopiero wtedy mnie olśniło, że chociaż prosta i kolorowa to ucieszy nową Właścicielkę. I w dodatku  będę miała podwójną radość, bo Ktoś się ucieszy, i ja też, spędzając miłe wieczory z szydełkiem w ręku :))
więc
Zapraszam do udziału wszystkich chętnych, którzy spełnią poniższe zasady:
  • proszę o umieszczenia podlinkowanego banerka (pierwsze zdjęcie) u siebie na blogu,
  •  proszę o pozostawienie komentarza pod postem, napisz jakie kolory lubisz,
  • zostań u mnie na dłużej, jeśli masz ochotę, 
  • Anonimki proszę o adres a-mail
  • zapisy do 1.12.2014 r. do 24.00
 I jeszcze kilka ujęć mojej przewdzięcznej modelki :))
w biało-niebiesko-różowej chuście do wygrania





Mam cichą nadzieję, że spodoba Wam się prezent, jaki dla Was przygotowałam.
Z całego serca zapraszam do zabawy,
ania

8 komentarzy:

  1. O rany! :) O tą chustę to my się tu zaraz bić zaczniemy :) Ustawiam się w łańcuszku, jak za czasów Gierka :)
    Kolory to ja jesienne uwielbiam oraz szarości, szarości i czernie ;)
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Owszem nic tak nie otuli jak chusta , moje kolorki to stonowane brązy , zielenie , uwielbiam tez szarości , wszystkie oprócz jaskrawych , wyzywających pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna chusta, miło byłoby się w nią otulić w jesienny lub zimowy wieczór. Moje kolor, to kolory ziemi beże, brązy, rudości, szary, czarny, biały .... Aaa, no i ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, chusta jest taka finezyjna rzekłabym, kolorki piekne, takie lubie, ale bardzo lubię też turkusowy i fuksję oraz szary i beżowy. Oczywiście ustawiam sie w kolejce i uważam,że świetne jest to iż sprezentujesz coś co sama osobiście wykonałaś;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też stanę pewnie w długim ogonku .. Może szczęście mi dopisze..?

    OdpowiedzUsuń
  6. To się teraz rozmarzyłam... Przecież to cudo prawdziwe!:)) Te kolory, ta ilość pracy w to włożona... Ach... Zaciskam kciuki, a może się uda?:)) Uściski wielkie:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest cudowna! :) I z chęcią dopisuję się do zabawy. Lubię ciepłe brązy i róże, szaleję za miętą, za szarym... :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No patrz! Weszłam, a tu takie fajne Candy...
    Jasne, że biorę udział!
    Moje ulubione kolory to wszelkie odcienie niebieskości (błękity, turkusy etc.) i biel...

    OdpowiedzUsuń