Powered By Blogger

czwartek, 4 grudnia 2014

wyniki candy

Witajcie Dziewczyny
wiem, że czekacie na rozstrzygnięcie zabawy z niecierpliwością -
ja też :))
ale szczerze mówiąc, przeceniłam własne możliwości. Te fizyczne,
bo lekki zabieg, który ma poprawić jakość mego życia, skutecznie uniemożliwił mi korzystanie ze.. wzroku,  czyli napisanie tych kilku słów to dla mnie nie lada wyzwanie. Ale ma być i jest (!) coraz lepiej, skoro udaje mi się co co nieco napisać, wielokrotnie poprawiając :))
więc do rzeczy!!
Przede wszystkim z całego serca dziękuję Wam za udział w zabawie, za to, że jesteście :))
Co prawda,
nie było  niezliczonej rzeszy uczestników ;)) ale za to bawiły się same te Najważniejsze :))
Każda z Was zasługuje na obdarowanie, bo każda z Was to moja Nowa Niezwykła Koleżanka :))
Która często bywa u mnie w "gościach" i do Której ja często zaglądam :))
Niestety upominek przygotowałam tylko jeden...
...i szczęśliwa ręka mojej Madziuśki losuje...
i
upominek wygrywa
Dorotka
z Domku Dorotki.

***
Dorotko, czekam na wieści od Ciebie z danymi do wysyłki :))
anaba@o2.pl

***

ps.troszkę jest i pewnie będzie mnie jeszcze jakiś czas mniej, wybaczcie ))
Serdecznie Was pozdrawiam
i życzę samych pięknych chwil spędzonych na świątecznych dekoracjach,
i nie tylko, oczywiście :))
ania


6 komentarzy:

  1. ...ale gapa ze mnie:( to wszystko przez ten przedswiateczny pośpiech...wybacz
    gratuluję wygranej
    wracaj do zdrowia...mnie pewnie też za jakiś czas czeka korekta wzroku...
    buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, dbaj o swoje zdrowie, a my tu cały czas jesteśmy i czekamy:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Dorotce ! Szczęściara z niej ! Dzięki za zabawę :-) Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Aniu, to moje pierwsze w życiu wygrane Candy. Dużo zdrówka życzę i odezwę się na e-mail.
    Pozdrawiam i jeszcze raz gorąco dziękuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze, i znowu nie Ja...
    Gratulacje dla Dorotki... :)

    OdpowiedzUsuń