Powered By Blogger

sobota, 5 grudnia 2015

w koszu rozmaitości

Witajcie :))
Uzbierało się troszkę różnych pięknych zdarzeń,
ale po kolei.
Przede wszystkim Adwent 
 - piękny czas oczekiwania -
przygotowujemy się do Świąt i oczekujemy na ponowne przyjście Jezusa.
Nachodzą nas refleksje, skupiamy myśli na rzeczach najważniejszych, rzeczach ważnych i na drobnostkach, które wprowadzają nas w magię Świąt Bożego Narodzenia.
Moimi drobnostkami - o których marzyłam - podpatrując Wasze domy,
to kalendarze adwentowe.
Jak to bywa z marzeniami - spełniły się :))
Ale z pewnością dlatego, że w tym roku zupełnie inaczej oczekuję.
Jestem pełna optymizmu, widzę piękno dookoła siebie - i chcę je mieć u siebie.
Szarość, w której tkwiłam w ubiegłym roku - dzięki medycynie - minęła :))


Kalendarze to pierwsze świąteczne akcenty, które się u mnie pojawiły. 
Pomału - naprawdę pomału- chowam letnio (sic!) jesienne ozdoby. Wczoraj zdjęłam letni wianek ze ściany i dopiero patrząc na zdjęcie, zauważyłam, że powiesiłam obraz zupełnie inny, niż zamierzałam. 
Ale drewniany kościółek, przysypany śnieżnym puchem, jak najbardziej oddaje klimat, na który czekamy :)) Więc zostanie ;)
Z tarasu przyniosłam stolik, który zastąpił kącik z fotelem. Lubię go w tym miejscu - mam dodatkowe możliwości na ...wiadomo na co :)) świąteczne ozdoby.





Całkiem letni kwiat kwitnie "jak wariat" - przetrwał nawet lekkie przymrozki.
Nie miałam sumienia go wyrzucić. Wygląda piękniej niż w upalne lato,
kiedy to absolutnie sobie nie radził, kwiaty zasychały mu w pąkach.
Za to teraz wynagradza mi wszystkie starania z nawiązką. Podobno można go przezimować- spróbuję, jak przekwitnie wyniosę go do chłodnego miejsca, tylko nie wiem, czy przycinać, czy nie?
Może któraś z Was zna sposób na ten piękny rumianek??

I jeszcze jedna rzecz - niezwykła - wydarzyła się u mnie.
Pewnego popołudnia, wracając do domu z pracy, zauważyłam małe pudełeczko na biurku.
Oczywiście 
- kto jeśli nie jedna z Was -
posiadaczka Wielkiego Serca :)) 
Beatka z Pasji Bet
obdarowała mnie ślicznościami 




Serduszko zawiśnie wśród innych serc
a korale - marzenie - już na swoim miejscu ;)


Beatko - ściskam Cię mocno, za pamięć, za serce, za niespodziankę ogromną, za perełkę - też je zbieram - i często z nich korzystam :))
Dziękuję :)))

***
Jak widzicie, dzieje się :))
Serdeczności

ania.

35 komentarzy:

  1. Tak lampa jest piękna ale widzę również dużo ciekawych dekoracji - podpatruję :) może coś podobnego również sobie zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale fajnie :)zawsze to ja podpatruję,nie pomyślałam, że ktoś, coś u mnie może wypatrzyć :))

      Usuń
  2. Dzieje się bardzo pozytywnie :-) i pięknie!! pozdrawiam cieplutko!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Aniu :) Zacznę od tego, że pięknie wyglądasz, cudownie jest pisać do kogoś, kto nie jest anonimowy. Pięknieje też Twój domek, masz mnóstwo ładnych dekoracji, a kalendarz adwentowy absolutnie skradł moje serce. Mam nadzieję, że spodobała Ci się moja mała niespodzianka. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko,co mogę powiedzieć - dzięki Tobie przeżyłam piękne chwile :)) Serdeczności :))

      Usuń
  4. Wspaniała niespodzianka Cię spotkała, to takie niesamowicie miłe :)))
    Aniu, śliczne świąteczne klimaty pojawiły się w Twoim domku, jest dzięki nim niesamowicie przytulnie :)
    Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie i świątecznie zaczyna być u Ciebie. Adwent...to wyjątkowy czas pod każdym względem:) Cudowny prezent dostałaś...jak fajnie jest mieć blogowe koleżanki:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale że z innym i optymistycznym nastawieniem czekasz na święta. Jak widać radosć przyciąga radosć (nawet niespodziewaną)
    Wszystkiego dobrego a czas wyczekiwania
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Niespodzianki są miłe:) Wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  8. O, jak tu już świątecznie, kolorowo! Ja do tyłu z ozdabianiem jestem. Mam nadzieję, że zdążę....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna,że zdążysz,ja "właściwe" ozdabianie wprowadzam tuż przed wigilią, to taka nasza tradycja :)

      Usuń
  9. Kalendarz świetny i pomysłowo umieszczony, a upominki od Beatki urocze , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj.
    Światecznie już u Ciebie bardzo;-) A koraliki od Beaty urzekające. Trzeba Ci wiedzieć, że i ja jestem szczęśliwą posiadaczką Beatkowych korali. Przywiozła mi je osobiście, gdy przyjechała do mnie na wygrane warsztaty. Zdolna Bestia i cudeńka robi;-)
    Buziaki ślę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kalendarz i wieniec adwentowy. Fajny klimat czarujesz w domku
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Z rumiankiem miałam tak samo, ale tez nie mam pomysłu jak go przezimować. Piękne prezenty i najważniejsze, że podarowane od serca. Pozdrawiam. Ania :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój rumianek już mocno przekwita,lada dzień wyniosę go do piwnicy i.. zobaczymy :)) Serdeczności :)

      Usuń
  13. piekne kwiatki, zapraszam na rozdanie http://madziakowo.blogspot.com/2015/12/rozdanie-wygraj-paletke-zoeva.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Mam ją już dobrych kilka lat i ciągle mnie urzeka :))

      Usuń
  15. Piękny czas oczekiwania, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tyle pozytywnych myśli i słów...aż miło się robi na serduchu..

    Pozdrawiam ciepło i obserwuję...
    Martita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) i ja pozdrawiam i obserwuję :))
      ps.mnie też zrobiło się bardzo miło :))

      Usuń
  17. Radosnych i rodzinnych Świąt !
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pełnych miłości i rodzinnego ciepła, prawdziwie magicznych Świąt ! Pozdrawiam już świątecznie - M.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknej codzienności w Nowym Roku ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń