Powered By Blogger

piątek, 1 stycznia 2016

już wspomnienia?

Witajcie :)
Dziękuję Wam Wszystkim za miłe słowa i życzenia,
dziękuję za piękne, świąteczne opowieści, w których się zaczytywałam,
które niestrudzenie tworzyłyście.
Dzięki Wam Magia Świąt docierała do każdego zakątka:))
Ja w tym czasie tępiłam osobistego leniuszka, który równie niestrudzenie odganiał mnie od klawiatury.
Czyli naprawdę odpoczywałam :))
w coraz piękniejszym domku :))




Choinkę ubieramy dopiero we Wigilię - w tym roku - od niepamiętnych czasów mamy jodłę, śliczną.
Podobno już w całym nadleśnictwie wszystkie moje ukochane sosenki zużyłam :0
Pomimo zmiany, bardzo się z niej cieszę






Do choinki mój Ulubiony Leśniczy - a raczej Iwonka - Jego żona, doklada mi zawsze cudną gałązkę, albo z porostami, albo - jak ta właśnie - z szyszkowymi pozostałościami.


Przyjmijcie i ode mnie
najserdeczniejsze życzenia,
by czas, który jest nam dany, służył nam -
swoim pięknem, radością i miłością
w każdym dniu :))


do zobaczenia


ania.

18 komentarzy:

  1. Aniu cudna Twoja jodła...i cudne kolorowe puszki wypatrzyłam:)Leniuchować czyli odpoczywać trzeba też umieć tzn: zatrzymać i cieszyć się dniem świątecznym.Aniu przesyłam noworoczne życzenia Zdrowia i Radości na każdy dzień w Nowym Roku!!! Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż mi się serducho nostalgicznie ścisnęło- bombki grzybki pamiętam z dzieciństwa. Bardzo tęsknię za tamtymi czasami. Pięknie u Ciebie. Noworoczne serdeczności i uściski przesyłam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super dekoracje:) wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie u Ciebie, nastrojowo i świątecznie:)
    Dziękuję z życzenia i Tobie również życzę wszystkiego co najlepsze w nowym roku, zdrówka, szczęścia, pomyślności wszelkiej i spokoju:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Widzę że masz zwykłą jodłę.Pachnie Ci w całym domu.Zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Choinka zapewne pachnąca, my kupiliśmy jodłę kaukaską ale nie pachnie, przynajmniej się nie sypie.
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
  7. Samych pięknych chwil W Nowym Roku Haniu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, dawno Cię nie było. Życzę sobie i Tobie częstszych spotkań w nowym roku i wszelkiej pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
  9. Haniu,
    Szczęśliwego, Zielonego, Nowego Roku:!
    Śliczne masz bombeczki i ozdoby , takie retro:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę dużo mądrego odpoczywania w coraz piękniejszym domku:) Przepiękne są te puszki (pudełka?) na pierwszym zdjęciu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku. Piękny klimat w Domku stworzyłaś. A co do leniucha, to ja też sobie pofolgowałam, ale za to z radością czekam na poniedziałek, bo mam tyle energii .....
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego dobrego i oby ten Nowy Rok był wspaniały w Zielonym Domku :-)!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu, wszystkiego dobrego w Nowym Roku, dużo zdrowia, radości i spełnienia najskrytszych marzeń. Twoje dekoracje są przesłodkie! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu
    Dobroci w tym Nowym Roku...

    Pozdrawiam Martita

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego ca najlepsze w nowym roku życzę, zdrowia.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu, wszystkiego najlepszego w 2016 r. A skrzat wiszący na rurach jest superaśny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko u Ciebie w porządku??? Tu niedługo Wielkanoc na blogu pustki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. dziękuję dr Ellen za przysługę, którą mi wyświadczyłeś. Jestem bardzo podekscytowany, ponieważ mój najemca w końcu spłacił mój dwuletni czynsz. zapłacił pieniądze, a teraz nie ma go w moim domu. Bez ciebie nie byłbym w stanie wyciągnąć od niego pieniędzy. Postawiłem go przed sądem, ale dali mu mnóstwo czasu na spłatę długu, ale dziękuję za to, że spłaciłeś go w mgnieniu oka. Obiecuję, że będę nadal zeznawał online i wszędzie o twojej potężnej pracy. Jeśli masz którykolwiek z poniższych problemów, skontaktuj się z dr Ellen przez WhatsApp: +2348106541486
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    1) niewierność
    2) dłużnicy uporczywi
    3) wytrwali najemcy
    4) nieterminowa spłata kredytu
    5) narkomania
    6) słaba sprawność seksualna
    7) powtarzająca się aborcja
    8) niepłodność
    9) Awans w pracy
    10) magiczny pierścień
    11) Rozwód
    12) Odzyskaj swojego byłego
    13) Przełam obsesję
    14) Wróć do zaklęcia nadawcy
    15) Czary ochronne
    16) Szczęśliwy urok
    17) Zaklęcia wygrywające na loterii
    18) gejowskie zaklęcia miłosne
    19) Lesbijskie zaklęcia miłosne Bez względu na to, jakie masz problemy, dr Ellen ci pomoże.
    WhatsApp: +2348106541486
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com

    OdpowiedzUsuń