Powered By Blogger

środa, 30 marca 2016

powroty

Witajcie :))
Moja choinka jednak już baardzo nie w porę ;)) 
Zaglądacie do mnie, więc o mnie myślicie :)) piszecie - to naprawdę wyjątkowa rzecz :))
I ja myślę i bywam :))
Może uda mi się poprawić? i częściej coś napisać?
Moje Święta jak co roku -  z Mamą u Mamy -
dekoracja domu odłożona na ostatnią chwilę - dosłownie!

Te misterne jaja - własnoręcznie wykonane - dostałam od Kasi

Kolorowe pisanki to rodzinne, wyjątkowe dla nas pamiątki



Palma - niestety nie moich rąk ;( 
lecz wspaniałej Agnieszki z "Niby nic"- rodzimej kwiaciarenki.


I lekki powiew wiosny


z pozdrowieniami słonecznymi


Ania.

21 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Będę się starała, a zaglądać - zaglądam :)) Do Ciebie Dorotko, często :)) serdeczności :)

      Usuń
  2. Fajnie, że piszesz. Piękne świąteczne ozdoby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Dorotko, postaram się regularniej :)) Serdeczności :))

      Usuń
  3. Witaj, witaj! Co Ty porabiasz ja Ciebie tu nie ma ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Holly,witaj :)) Potrzebowałam dłuuugiego wytchnienia, przynajmniej tak to mniej więcej wygląda.A tak naprawdę, to nie zdziałałam niczego niezwykłego w tym czasie - może nawet mniej niż zazwyczaj??!! Jest parę osób mobilizujących np. TY :)) czy Janeczka z Janeczkowa. To niesamowite jak czasem jedno słowo potrafi zadziałać :)) Serdeczności :))

      Usuń
  4. Aniu fajnie,że jesteś:) pozdrawiam serdecznie A.

    OdpowiedzUsuń
  5. To sobie odpoczęłaś trochę, ale dobrze, że wróciłaś.
    Jajeczka piękne, a mnie zachwyciła też palma leżąca obok. Przyjemnych poświąt.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)) mamy taką zdolniachę Agnieszkę, która sama robi palmy do swojej kwiaciarni, ale cieszą się taką popularnością, że dostępne tylko na zamówienie - odpowiednio wczesne :))

      Usuń
  6. U mnie podobnie:) Po długiej nieobecności wróciłam do blogowania. Nic na siłę, daj sobie tyle czasu ile musisz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ewa, nic na siłę :)) cieszę się, że wróciłaś - właśnie podziwiałam Twoje tipi :))

      Usuń
  7. Oj Aniu ale dawno Cie nie było a szkoda bo tęsknię:((

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Aniu :)))
    Fajnie, że u Ciebie wszystko w porządku :)))
    Ja ostatnio też nie nadążam z blogowaniem, no wiesz pogoda robi się coraz lepsza więc grzebię cały czas w ogrodzie... ale pamiętam cały czas o najfajniejszych znajomościach;) Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ażurowe jajka piękne, ale te kolorowe pisanki - stokroć cenniejsze ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję dr Ellen za przysługę, którą mi wyświadczyłeś. Jestem bardzo podekscytowany, ponieważ mój najemca w końcu spłacił mój dwuletni czynsz. zapłacił pieniądze, a teraz nie ma go w moim domu. Bez ciebie nie byłbym w stanie wyciągnąć od niego pieniędzy. Postawiłem go przed sądem, ale dali mu mnóstwo czasu na spłatę długu, ale dziękuję za to, że spłaciłeś go w mgnieniu oka. Obiecuję, że będę nadal zeznawał online i wszędzie o twojej potężnej pracy. Jeśli masz którykolwiek z poniższych problemów, skontaktuj się z dr Ellen przez WhatsApp: +2348106541486
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    1) niewierność
    2) dłużnicy uporczywi
    3) wytrwali najemcy
    4) nieterminowa spłata kredytu
    5) narkomania
    6) słaba sprawność seksualna
    7) powtarzająca się aborcja
    8) niepłodność
    9) Awans w pracy
    10) magiczny pierścień
    11) Rozwód
    12) Odzyskaj swojego byłego
    13) Przełam obsesję
    14) Wróć do zaklęcia nadawcy
    15) Czary ochronne
    16) Szczęśliwy urok
    17) Zaklęcia wygrywające na loterii
    18) gejowskie zaklęcia miłosne
    19) Lesbijskie zaklęcia miłosne Bez względu na to, jakie masz problemy, dr Ellen ci pomoże.
    WhatsApp: +2348106541486
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com

    OdpowiedzUsuń