sobota, 16 kwietnia 2016

zielona skrzynia

Witajcie :)
Tytułowa skrzynia to kolejny mebelek, którego żal mi się pozbywać.
Zresztą, już dawno postanowiłam, że wszystkie zielone meble trafią
 do zielonego - tylko z nazwy - pokoju :))
Długo się ociągałam, bo nie za bardzo wiedziałam co zrobić z małymi komódkami, które tam miały miejsce, ale wreszcie uległam namowom mojej M. - i z trzech elementów powstała niezła komoda, (którą niebawem pokażę)  - i zrobiło się miejsce dla skrzyni.
W zielonym się zieleni, ale cóż, wszak wiosna :))




Jeszcze została mi ogromna komoda i mała szafeczka nocna,muszę znaleźć dla niej dogodne miejsce, ale hmm... troszkę to potrwa ;))
***
Pozdrawiam pachnąco

ania
ps.czy znacie nazwę tego niebieskiego maleństwa?,
którego obecność każdą wiosną mnie zdumiewa i zachwyca.

a.


21 komentarzy:

  1. Nawet nie próbuj się pozbywać tak pięknych mebli, no chyba, że bardzo byś chciała, to daj znać:)Skrzynia przecudnej, "starej" urody.
    A to niebieskie to cebulica, tworzy niebiańsko - błękitne dywany (http://papierolki.blogspot.com/2016/03/witaj-wiosno.html), ale już przekwitła, przynajmniej u mnie. Pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, pozbywam się ich tylko z pokoju córki :) miałam je wynieść na strych, ale żal mi się ich zrobiło.. Fajnie, że Tobie też się podobają :)) Dywany mówisz... ja mam dosłownie tego jednego kwiatuszka od kilku lat :)) serdeczności :))

      Usuń
  2. Zielony pokój mega pozytywny! Fajnie i przytulnie.
    Niebieskie to cebulica- u mnie ciągle wędruje, niekoniecznie tam, gdzie bym chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joanno, dziękuję. U mnie ta cebulica to jeden jedyny kwiateczek od - chyba - 3 lat i ciągle w tym samym miejscu, serdeczności :))

      Usuń
  3. Taką zieleń lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam ciepło :))

      Usuń
  4. Taką zieleń lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skrzynia-skarb. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu, żebyś wiedziała, skarb skarby chowa :)) serdeczności :))

      Usuń
  6. ciekawy blog! chętnie zostanę TU na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Paulo :)) dziękuję i bardzo mi miło, że jesteś i będziesz :))serdeczności :))

      Usuń
  7. Zielony pokój to bardzo ciekawy pomysł :) I ma w sobie tyle pięknych mebli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za miłe słowa. :))

      Usuń
  8. Zielone mebelki są urocze! Ja uwielbiam zielony kolor. Pozdrawiam Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, dziękuję. Ja te meble bardzo lubię - pomimo, że nie pałam sympatią do zielonego.Kiedyś były ozdobą pokoju mojej córki, teraz szukam dla nich nowego miejsca. Serdecznie Cię, Beatko, pozdrawiam :))

      Usuń
  9. Mebli z duszą nie można się pozbywać...Jak się znudzi zielony to zmienisz kolor...Pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że też tak uważasz, serdeczności :)

      Usuń
  10. zielona skrzynia w zielonym domku Idealnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak - wyszedł komplecik :)) serdeczności Dorotko:))

      Usuń
  11. Nawet uroczy komplecik, super, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń