niedziela, 29 maja 2016

na okrągło i na kolorowo

Witajcie :))
Jestem zachwycona... sobą ;))
bo udało mi się zrobić piękną, wymarzoną okrągłą poduchę - kwiat :))
Nigdy, przenigdy nie myślałam, że jej wykonanie może być dla mnie osiągalne :)
Wszystko zaczęło się od spełnienia marzenia mojej Madziuśki - i zakupie przez nią maszyny do szycia :)
Ależ ją zniechęcałam! mówię Wam, okrrropnie - na szczęście (dla mnie) mało skutecznie,
bowiem dzięki temu zakupowi, stałam się posiadaczką okrągłych wkładów do poduszek... i... kropka.
Wymarzyłam sobie piękną, z samych falbanek, szydełkową poszewkę jednak...
uważałam, w skrycie ducha, że nie  podołam .Oficjalnie, brak włóczek, kolorów, chęci... i różne takie tam - wiecie o co chodzi ;))
Moja zniecierpliwiona Córcia uszyła mi jedną - piękną bordowo - różową poszewkę.
Więc i ja zaczęłam  szperać, żeby coś jednak zrobić na ten drugi wkład - i tak trafiłam do Doroty.
Są tam piękne zdjęcia i - co najważniejsze schemat!  dzięki czemu stanęłam do wyzwania i ...
ciągle się... sobą zachwycam :))
Ale tak serio, to zachwycam się poduszką.
Oceńcie.





Między czasie powstały jeszcze szare bliźniaczki

Jednak szary przejadł mi się na tyle, że teraz króluje u mnie róż:)
na szary za bardzo nie mogę patrzeć.. delikatnie mówiąc.
Na szczęście, za oknem feeria barw, zawsze coś pięknego kwitnie, każdy kwiatek, to takie "dziecko" wyczekiwane, wychuchane :))







Łubinom się nie oparłam i dzisiaj przyniosłam do domu.




Zasypałam Was zdjęciami...poduszki :))
Pozdrawiam kolorowo 


i do zobaczenia,
A.

23 komentarze:

  1. Ależ się rozszalałaś z tymi poduszeczkami. Wyszły fajne, więc nie dziwię się Twojemu zachwytowi. Sama chciałam zrobić sobie w podobnym klimacie, ale już nie mam gdzie gromadzić nowych wybryków :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Holly, ja też nie mam już gdzie chować aktualnie tych nie używanych... ale... tak ma.. nałogowy człowiek.. ;)) serdeczności :)

      Usuń
  2. Poduszka jest cudna, zresztą cały wystrój bardzo mi się podoba. Kwiaty piękne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję, tak sobie dzisiaj uświadomiłam, że niewiele się u mnie zmienia, więc tym bardziej się cieszę, że Ci się podoba.

      Usuń
  3. Piękne poduszki ! Uściski wielkie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko dziękuję i równie ściskam :))co u Ciebie? boi Ciebie nie widać- tak jak i mnie :))

      Usuń
  4. Poduszeczka wyszła przecudnie!!!
    A za oknem po prostu raj...
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko,dziękuję :)) za Twoimi oknami toż to istny raj,u mnie to małe próby :)) serdeczności :))

      Usuń
  5. HAniu, poduszka mnie powaliła na kolana, jest cudnai podziwiam Twoje dzieło, bo na pewno było to wyzwanie i wymagało czasu, prezentuje sie pieknie w kazdym miejscu! Brawo! A w ogrodzie podziwiam Twoje kolorowe kwiaty, patrzę na czosnki i widzę,że Twoje też maja takie liście jakby pozółkłe , moje tez tak maja i mnie to denerwuje, juz je przesadziłam, nawoziłam i nic dalej zółkną, może tak ma być// Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, dziękuję za uznanie dla pracy nad poduszką - Twoje słowa cieszą podwójnie! bo sama jesteś przecież szydełkową mistrzynią. Co do czosnków, to przyznam Ci się, że nie mam z nimi doświadczenia, mam je dopiero pierwszy rok. Liści nie mają rewelacyjnych, to fakt, ale ja składałam to na karb kapryśnej górskiej wiosny, zwłaszcza, że rosną w ziemi doskonałej - jak na nasze warunki. Serdeczności :))

      Usuń
  6. Poduszki piękne, a kwiaty ... cudne i pachnące:) Miłego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolu, łubiny pachną oj pachną :)

      Usuń
  7. Cudowne podusie!!! Przepiękne kwiaty!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doniu, dziękuję :)) i też ślę pozdrowionka :)

      Usuń
  8. Aniu cudne te Twoje podusie, bardzo podobają mi się wszystkie, i okrągła i z kwadracików. cudne są :0
    Zachwycające łubiny, wyobraź sobie, że nigdy nie miałam ich w swoim ogrodzie . Bukiet ślicznie się prezentuje :0
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agness :)) no to jestem zaskoczona! nie masz łubinów? ale za to masz tyle innych piękności...można się zachłysnąć widokami Twojego ogrodu :))

      Usuń
  9. Zachwyt jak najbardziej uzasadniony- poducha śliczna! Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Giza, bardzo dziękuję i też ściskam! :)))

      Usuń
  10. Zachwyt jak najbardziej uzasadniony- poducha śliczna! Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna, wesoła, kolorowa :) Taka w sam raz na lato.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)) w sam raz, zwłaszcza, że opanował mnie totalny zachwyt różem, więc jak nic , lato rządzi :)

      Usuń
  12. Pięknie masz w ogrodzie.Czosnki wielgasnie, lubiny prezentują się wspaniale:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko, kwiaty są wyjątkowe, i zawsze po zimie, wyglądamy każdego płatka, nie ważna praca i trud włożone w sadzenie i pielęgnowanie, najważniejszy jest zachwyt, gdy się pojawiają. Serdeczności :))

      Usuń